середу, 15 лютого 2017 р.

Модуль 8. Рефлексія.

Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів», а саме, що оцінювання має відбуватися постійно протягом проекту та включати оцінювання всіх вказаних у навчальних цілях знань та навичок; форми оцінювання мають критерії, що тісно пов’язані з цілями, та дескриптори, що описують рівні сформованості навичок та рівні засвоєння знань, які відображаються в кінцевому продукті проекту, що розробляється учнями. Корисно дотримуватися таких дій при створенні або адаптації форми оцінювання:
  1. самому виконати завдання (створити продукт, який мають виконати учні);
  2. переконатися, що визначені критерії відповідають сформульованим навчальним цілям; 
  3. обмежити кількість критеріїв до необхідних; 
  4. написати дескриптори та критерії простою, зрозумілою для учнів, мовою.
Модуль цікавий, я закінчила роботу над блогом учня, прислухалась порад колег і внесла необхідні зміни. Внесла зміни в план роботи, попрацювали з різними формами оцінювання, зробила для себе цікаві нотатки. Робота цікава, тому йде легко. 

Немає коментарів:

Дописати коментар